Recensie: Flirten met de baas (Flirten met serie #1)

Genre: NA roman
Waardering: 4 diamantjes

Eén blik, één aanraking. Eén nacht.

Als we de regels breken, zal ons leven nooit meer hetzelfde zijn.

Dus het is een goede zaak, dat regels werden gemaakt om te verbreken..

Met dank aan Svm Publishing heb ik deze NA-Roman mogen recenseren. Het is het eerste boek van deze nieuwe uitgeverij en ik moet zeggen ze zijn begonnen met een knaller!

Lauren moet helemaal opnieuw beginnen nadat haar man is vreemdgegaan met de lerares van haar zoontje. Ze is in een klap bedrogen, gescheiden en alleenstaand moeder geworden. Alsof dat nog niet genoeg is moet ze na tien jaar thuis te hebben gezeten weer aan het werk.

Wanneer ze op haar “eerste werkdag” ook nog een auto-ongeluk krijgt is haar geluk compleet. Daarbij is degene die achterop haar auto is gereden een knappe maar uiterst onbeleefde man die het bloed onder haar nagels vandaan haalt en dan blijkt hij ook nog eens haar baas te zijn!

Tijdens het lezen had ik al heel snel een band met Lauren. Ik heb veel respect voor alleenstaande moeders en weet hoe moeilijk dit kan zijn maar zij slaat zich er als een goed geoliede machine doorheen. Ze heeft een sterk karakter en is erg standvastig. Ze is impulsief, koppig, brutaal en heel erg grappig maar dankzij haar ex-man ook erg onzeker geworden over haar lichaam – terwijl ze daar geen enkele reden toe heeft, aldus Austin – en niet alleen Lauren is sterk neergezet want Natasha heeft aandacht besteed aan iedere personage. Vooral Kayleigh, Laurens jongere zusje, heeft een geweldig karakter! Ze is net een wervelwind en weet haar zus, tot op de grens, op haar zenuwen te werken. Dit zorgt voor de nodige hilarische momenten en de plagerijen tussen zussen.

Het verhaal zat goed in elkaar en Natasha heeft een erg fijne schrijfstijl. Wel had ik moeite met de dubbele overlappingen van de hoofdstukken waardoor je een gebeurtenis twee keer las uit de oogpunt van zowel Austin als Lauren. In het begin merk je dit niet eens zo erg op maar later in het verhaal ging dit een klein beetje irriteren omdat je gewoon door wilde lezen. Je wilde namelijk weten wat er ging gebeuren en niet wat er eerder al was gebeurd. Dit is het enige punt van kritiek dat ik kan opmerken aan dit boek want ondanks de erotisch getinte scènes zit er een erg vermakelijk verhaal in. De plagerijen en grappen vliegen om je oren en ik zat echt huilend van het lachen te lezen. Van een Pornovirus tot een om zeep geholpen feest komt er in voor en ik kon niet wachten om te lezen wat Lauren en Austin nu weer voor elkaar in petto hadden. Dus als je opzoek bent naar een romantische en bovenal hilarische roman is dit het boek voor jou! Ik kijk in iedergeval met veel plezier uit naar deel 2 van deze serie.
Ik geef dit boek 4 diamantjes.

Screenshot_20180110-204207