Blogtour recensie: Mr. Stone – Lis Lucassen

Auteur: Lis Lucassen
Uitgeverij: Tinteling Romance
Aantal pagina’s: 280
Jaartal: 2020
ISBN: 9781393566861
Genre: New Adult

Wanneer Logan Stone een stuntelige dame redt die zich letterlijk op glad ijs heeft begeven, staat hij verder niet al te lang stil bij deze exotische brunette. Maar als Pilar Bailey door inmenging van een van zijn broers, opnieuw in zijn leven opduikt, kan Logan niet langer ontkennen dat er iets broeit tussen hen. Een knetterende aantrekkingskracht waaraan hij geen weerstand kan bieden. En hoewel zijn hart nog altijd toebehoort aan zijn eerste liefde, kan hij Pilar niet vergeten. Logan doet Pilar een voorstel: Eén nacht. Meer kan en wil hij haar niet geven.

Maar is één nacht genoeg?

Niet voor Pilar, die na een teleurstellende ervaring met haar leugenachtige ex, Miami ontvluchtte om een nieuwe start te maken in Seattle. En hoewel Pilar absoluut niet van plan is om te concurreren met een geest uit zijn verleden, lukt het haar maar niet Logan uit haar hoofd te zetten. Zelfs niet als hij haar duidelijk maakt dat hij haar niet meer kan bieden dan één nacht vol passie en zeker zijn hart niet.

Mr stone begint meteen goed en had meteen mijn aandacht. De twee hoofdpersonen ontmoeten elkaar gelijk, en op een hele leuke manier. Op het ijs met Pilar die niks van schaatsen bakt. De twee stellen zich aan elkaar voor en na deze ontmoeting vraag je je meteen af hoe ze elkaar opnieuw zullen treffen. Al snel had ik door dat dit boek een verhaal heeft dat nogal beladen is. Beide hoofdpersonen hebben dingen meegemaakt in hun leven waarmee ze proberen te dealen. Maar doordat dit goed word beschreven en uitgelegd, met bijvoorbeeld kleine fragmenten vanuit het verleden, heeft het goed uitgepakt.

Mr Stone is zowel een boek met een donkere inhoud als wat grappigere delen. Hierdoor word het beladen gedeelte niet te heftig en dit maakt het iets luchtiger om te lezen. De stukken die een brok in je keel achter laten worden gemixt met stukken waarom je moet lachen. En dat las fijn weg.

Het verhaal zit goed in elkaar en de hoofdpersonen worden goed beschreven. Ik vond dat de andere karakters die in het boek voorkwamen, vrienden en familie, wel wat op de achtergrond verdwenen. En dat vond ik wel jammer. Ja er zitten stukken in met side karakters, maar je krijgt niet heel veel hoogte van die karakters. Je word een beetje in het diepe gegooid en moet maar gissen naar wat er is gebeurd omdat er te weinig informatie is. En dat vond ik het boek wel wat afdoen. Vooral omdat de familie van Logan veel in het verhaal voorkomt. Maar hopelijk word dit recht getrokken in de vervolg boeken.

Verder vond ik dit boek ernorm sterk. Het is een goed in elkaar gezet verhaal die ik bijna voldaan dicht kon klappen. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar de delen die nog gaan komen. Als die net zoals dit boek worden dan beloofd dat veel goeds!

Ik geef dit boek 4 diamantjes.