blogtour, Posts, Recensies

Recensie: Kroon van gouden beenderen (FBAA#3) – Jennifer l. Armentrout

Het verhaal van Poppy en Casteel gaat verder in ‘Kroon van gouden beenderen’, het derde deel van de Blood & Ash-serie van Jennifer L. Armentrout, vol spanning, fantasy én romance.


• Kroon van gouden beenderen (fbaa#3) • Jennifer l. Armentrout • zomer&keuning • 640 pagina’s • 9789020543933 • Fantasy


‘Kroon van gouden beenderen’ is net als de eerdere delen een prachtig limited edition met sprayed edges en fanart aan de binnenkant.  Het is een echte must have voor in je boekenkast.

Ook de inhoud is om bij weg te dromen want met een sterke female lead, perfect uitgewerkte personages, een prachtig liefdesverhaal en een verhaal bomvol actie heeft Jennifer l Armentrout een verhaal geschreven die je verslaafd en verlangend naar meer achter laat.

Het verhaal gaat verder waar we in het vorige deel zijn geëindigd, waardoor ik meteen weer in het verhaal zat. Dit vind ik altijd erg fijn. Ook was de actie volop aanwezig en kwam hierdoor in een fijne leesritme. Toch vond ik dat in de momenten dat de rust in het verhaal kwam, het tempo erg traag begon te worden en ik mijn concentratie begon te verliezen. Gelukkig volgde er dan al snel een romantische of actievolle scene op. Hierdoor was het verhaal perfect gebalanceerd.

Enkele vragen die je had na het lezen van ‘Rijk van vlees en vuur’ worden in dit deel beantwoord en je wordt hier en daar met een plottwist van je sokken geblazen of zit te schateren van het lachen. Ook maken de personages, met name Poppy, een enorme karakterontwikkeling door. Je ziet dat ze in elk deel, meer en meer zichzelf word en dit durft te tonen. Je leert meer over haar achtergrond en wat er op de avond van de moord op haar ouders nou echt is voorgevallen. En zal zien hoever zij zal gaan om haar geliefden veilig te houden.

Dit deel vond ik wederom prachtig en kan dankzij de cliffhanger niet wachten op het vervolg.

Ik geef dit deel 4.5 diamant

Liefs, Manuela

2 gedachten over “Recensie: Kroon van gouden beenderen (FBAA#3) – Jennifer l. Armentrout”

Plaats een reactie